
ミラクル・インターナショナル株式会社の倉庫と事務所は、アメリカ、アラバマ州アラバスターの約2000平方メートルの敷地内にあります。
経営者であるクリストファー・ラスコー氏は、三人の娘の父であり、妻はアラバマ州にある小児科病院の看護師です。
ラスコー氏は前代表のマイケル・ガッテンとラスベガスで開催されたABC キッズエキスポで知り合い、2008年以来ミラクル・インターナショナル社に所属しています。営業部長に昇進してから数年で250%の売り上げを達成させ、2015年よりガッテン氏の後を引き継ぎ代表取締役に就任しました。
ラスコー氏は読書、子供たちと一緒に遊ぶこと、釣りやアウトドアで過ごすことが大好き。家族と共にアラバマ州にあるペルハムバプティスト教会での活動にも積極的に参加しています。
ミラクル・インターナショナル社は家族思いのビジネスです。
ラスコー氏の娘の一人がオフィスのお手伝いやスタッフの子供たちのお世話に来ることもあります。
ラスコー氏の父である、テリー・ラスコー氏はミラクル・インターナショナル社の最高税務責任者であり、母親もミラクル・インターナショナル社の事務所に勤務しています。
妻のクリスタルは従業員と顧客に直接小児科医の知識を伝授しています。
「ミラクル・ブランケットⓇ」考案者マイケル・ガッテンより
私の名前は、マイク・ガッテンです、「ミラクル・ブランケットⓇ」の考案者です。さらには、三人の素晴らしい息子たちの父親でもあります。
一人目と三人目の息子はとても夜泣きの激しい赤ちゃんたちでした。特に一人目は、まさにひどい夜泣きの代表格でした。当時、妻と私は、4ケ月間眠れない日々を経験しました。三人目の息子ジェークが誕生し、夜泣きの症状を見せ始めた時は、一人目の息子の時に味わったみじめさを二度と味わうまいと思ったのです。
一人目の息子が赤ちゃんのころに、眠れない夜の合間を縫って夜泣きについて知識を深めていたおかげで、三人目の息子ジェークが生後二カ月の頃、幸運にも赤ちゃんの夜泣きスイッチを止める「法の法則」を発見したのです。
三人目の息子ジェークに「ミラクル・ブランケットⓇ」を使用した経験から、妻も私もブランケットの効果をしっかり把握していました。一人目のシャンドラーの時は、「ミラクル・ブランケットⓇ」を使用していなかったので、妻も私も「ミラクル・ブランケットⓇ」の効果を確信していました。ですから、一刻も早く多くの人に「ミラクル・ブランケットⓇ」を広めなければと思ったのです。
一年以上かけて、ブランケットの試作・研究を積み重ね、現在の商品にたどり着きました。「ミラクル・ブランケットⓇ」が納得のいく商品と確信した2002年末、やっと小売り営業に踏み切りました。商品が市場に出るころには、「ミラクル・ブランケットⓇ」は、業界一、試作・試着を重ねた効果のある商品として知られ、今もそうあり続けています。
「ミラクル・ブランケットⓇ」は市場の目に留まるなり評判はあっという間に広がりました。商品売り出しから数週間で需要が大きく伸び、世界で名のある雑誌「グッドハウスキーピング」からも声がかかりました。「ミラクル・ブランケットⓇ」について、半ページ分にわたる記事を書いていただきました。
数週間から数か月も赤ちゃんの夜泣きで寝不足を経験した人たちが、久しぶりにぐっすり眠れた時、その体験を多くの人に、しかもとっても熱心に話してくれます。「ミラクル・ブランケットⓇ」の販売以来、私たちが大切にしていることが三つあります。
1)どんなことがあっても、必要としている人に「ミラクル・ブランケットⓇ」を送り届けよう。
2)お客さまをどこの会社よりも大切にしよう。
3)しっかり、ぶれずにいよう。これまでも、難しい時期はあったけれども前に進んでいこう。
当サイトの当社の記事、体験談、プロフェショナルのページもご覧ください。このすばらしい、ブランケットのことについて語ってくれている人たちのお話がご覧になれます。「ミラクル・ブランケットⓇ」という名前は、まだ商品売り出し当初に商品を試していただいたお客様により命名されました。どんな疑問でも質問でもかまいません。いつでもご連絡ください。ご意見お待ちしております。
マイケル・ガッテン
Miracle International, Inc.’s offices are located in Alabaster, AL in a 7,000 square-foot warehouse and office facility. It is owned by Christopher Rasco. He is a father of three beautiful daughters and married to a pediatric nurse at Children’s Hospital of Alabama, Crystal Rasco. Christopher began his work with the company in 2008 after meeting the previous owner, Michael Gatten, through a marketing partnership at the ABC Kids Expo in Las Vegas. He became the VP of sales and grew the business 250% in the next few years before ultimately purchasing the business from Michael in 2015. Christopher enjoys reading, spending time with his kids, fishing and other outdoor activities. He and his family are actively involved members in church at Pelham First Baptist of Pelham, AL, where they reside.
Miracle International, Inc. is definitely a family-oriented business. On any given day, you may see one of Chris’s daughters helping out in the office or other employees’ children around the office. The CFO is Chris’s father, Terry Rasco, and his mother also works in the office on a daily basis. Crystal Rasco provides a firsthand source of pediatric knowledge for the employees and customers too.
Letter from the Inventor, Michael Gatten
My name is Mike Gatten, inventor of the Miracle Blanket®. More importantly, I’m also the father of three incredible boys.
Our first and third were extremely colicky babies; the first one was the very embodiment of severe colic. Needless to say, my wife and I didn’t sleep for four months that first time around. When our third son, Jake, began to show signs of colic, I knew there had to be a way to stop it before being forced to endure that incredible misery again.
I had done a lot of “homework” during the sleepless nights of our first bout with extreme colic, so by the time Jake was eight weeks old I was lucky enough to find the “magic” combination of ingredients to create a veritable “off switch” for crying and sleepless babies nearly every time.
Since Jake (and my wife and I) had the advantage of the Miracle Blanket®, I am very aware of the effectiveness of the blanket. And because Chandler, our first son, didn’t experience the Miracle Blanket®, my wife and I have an incredible perspective on life with the blanket compared to life without it. We knew we had to get this into as many hands as possible as soon as possible.
We tested, researched and developed this product over more than a year. We didn’t even attempt to set up our distribution channels until late 2002 AFTER we were totally convinced that the blanket was everything it seemed to be. At the time of its public launch, the Miracle Blanket® was, by far, the most tested, tried and effective product of its kind and has remained so ever since.
Because it actually does what we say, you can imagine that once it hit the market word spread like wild fire – to put it lightly. As a result, within weeks of our launch, demand became overwhelming. Even the most widely distributed and trusted magazine in the world, Good Housekeeping, got a hold of the Miracle Blanket®. They were so excited they wrote a half-page article about it.
I like to point out that when someone sleeps for the first time in a couple weeks/months, they tend to tell a lot of people about it … passionately. So, since our launch, we have tried to stick to three things: 1) get the blanket to those who need it no matter what it takes, 2) take better care of our customers than any company of any kind has ever done, and 3) hang on tight … at times its been a very wild ride.
Be sure to visit our press page, testimonials page and professionals’ page to see what people are saying about this incredible blanket, which, by the way, was named by the people that tested it in the early stages. Drop us a line or give us a call if you have any questions at all.
Sincerely,
Michael Gatten